10 Eylül 2008 Çarşamba

Dis Merkezi

Diş merkezi çokca karşımıza çıkan bir kavram.Eskiden bu kadar diş merkezi yoktu.
Lazer ile tedaviden tutun teknolojik bir çok yöntem artık dişcileri diş merkezi açmaya yönlendirdi.

Her zaman ifade ettiğim üzere önemli olan diş merkezine zamanında gitmek.Eğer ağrınız sızınız varsa ertelemeyin gidin.


Ben en son Lazer diş merkezi'ne gittim.Burada dişlerime beyazlatma işlemi uygulandı.Zoom yöntemi kullanıldı.

İlk gün memnun kaldım ancak bir kaç gün sonra tekrar etkiler azaldi.Diş bakımımı yapmama rağmen dişlerim sarardı.

Bu nedenle sizlere önerim diş merkezinden çok diş beyazlatma yöntemlerini ingilizce olarak araştırmanız.

Yurtdışında bu konuda bir çok yorum sitesi var.Sadece zoom diş değil diğer markalar için de yorumlar mevcut.

Tabii ki kaliteli diş merkezi önemli en azından sağlık için.Ben de kaliteli diş merkezine gittim ama diş beyazlatma yöntemleri maalesef yeterince gelişmemiş.

Diş Merkezi aramadan önce dişlerinize iyi bakın.Mutlaka diş ipi kullanın.Öyle olursa diş merkezine ihtiyacınız kalmaz...

Diş merkezleri hakkında yorumlarınızı paylaşın.İstanbul Ankara İzmir Adana farketmez.
Hangi diş merkezi önerirsiniz.

Hiç yorum yok: