10 Eylül 2008 Çarşamba

Dis Hastanesi

Diş Hastanesi özellikle son yıllarda artan bir kavram.Sadece diş için hastaneler var.
Ben Diş Hastanelerinin bu kadar yayılmasından memnum.

Aklıma gelen diş hastaneleri İstanbul diş hastanesi ,dentistanbul diş hastanesi gibi...

Şimdiye kadar diş hastanesine gidecek kadar bir rahatsızlığım olmadı.


Özellikle dolgularınızı ihmal etmeyin.Gideceğiniz diş hastanesi konusunda çok iyi olsa bile hangi ilde olursanız olun İstanbul ,İzmir ,Ankara farketmez dişlere köprü yaptırmak eziyettir.

Diliyorum ki diş hastanesi ne ihtiyacı olmaz kimsenin..


Ben diş beyazlatma için en son doktora gittim.Zoom diş beyazlatma yöntemi kullanıldı 600 ytl ücret ödedim.İlk etapta memnun kalsam da dikkat etmeme rağmen bir kaç haftada dişlerim sarardı...

Diş Hastanelerinde ne tür beyazlatma yapılıyor bilemiyorum.Şimdiye kadar yolum düşmedi.Benim gittiğim küçük bir klinikti sadece.
Umuyorum ki kimse Diş için hastanelere düşmesin...

Hiç yorum yok: