23 Eylül 2008 Salı

Diş beyazlatma etkili mi Z

Zoom Genel olarak aşağıda ki soru için söylebeleceğim şudur ki diş beyazlatma için mutlaka yurtdışı sitelerde yorumlara bakın baktırın.
Ben zoom kullandım dişlerim bir kaç gün sonra tekrar bir kaç ton sarardı.O nedenle dikkat edin.Diğer markalarda benzer şekilde....



ben devamlı diş yada dişlerlerimi fırçalayan biriyim. Ne kadar fırçalasamda diş yada dişlerlerim beyazlamıyor. Doktora gittiğimde senin diş yada dişler minen sarı demişti bana bu yüzden ben diş yada dişlerlerimi beyazlatmak istiyorum. Beyazlatma hakkında daha ayrıntılı bilgi alabilirmiyim. İlgyadanirseniz sevinirim. En kısa zamanda cevabınızı bekliyorum. Saygılarımla.Bleaching, çeşitli nedenlerle renk değiştirmiş diş yada dişlerleri beyazlatmak veya kişiye özel diş yada dişler rengini birkaç ton açmak için kullanılan bir oksijenasyon yöntemidir. Var olan kron, lamina, veya dolguları beyazlatmada etkili değildir. % 90 ‘ dan fazla başarı oranı vardır Diş yada dişlerlerin renklenmesi sigara, tetrasiklin, flor.....'e bağlı olabilir. Buna göre başarı değişir. Home bleaching: Gün içinde birkaç saat takılan kişiye özel beyazlatma plağının(tray) içine yumuşak beyazlatma solüsyonu (jel) konularak yapılır. Daha ekonomiktir ve etkisi için daha uzun zaman gerekir.(7-14 gün) BriteSmyada: NASA'da görevli bilim adamı ve LASIK Lazer Göz Ameliyat Hastanelerinin COE'si, Dr. John Warner ve Kimya öğretim üyesi ve araştırmacısı, Dr. Eric Montgomery tarafından geliştiryadan BRITESMYADA diş yada dişler beyazlatma sistemi bugün dünyada kabul edyadan en güvenilir ve en etkin sistemdir. Diş yada dişler Beyazlatmada en hızlı yöntemdir. Bir saat içerisinde uygulanan LED ışını yada diş yada dişlerler yaklaşık olarak 8+ kat daha beyaz olur. BriteSmyada Sistemi yada alınan netice 2-3 yıl etkilidir. Bu süre size de bağlıdır. Aşırı sigara içimi, aşırı çay-kahve-kola gibi renkli gıda alışkanlıklarınız bu süreyi etkyadar.

1 yorum:

HKaganGungor dedi ki...

Antalya Muratpaşa Lara'da MyraDental'i öneririm. Sitesi www.myradental.com #myradental
Dr.Erdem Çetin'e ulaşabilirsiniz.