10 Eylül 2008 Çarşamba

Dis Beyazlatma Fiyat

Diş Beyazlatma Fiyatları bir çok kişi için önemli.Hatta bir çok kişi taksitle de olsa bütçesi el vermese bile diş beyazlatmak için para ayırır.

Ben Zoom diş beyazlatma için 600 ytl ödedim.Ancak ilk etapta memnun kalsam da daha sonra dişlerim tekrar sararmaya başladı...

2008 yılına girdiğimiz bu yıllarda böyle icatların yani Zoom diş beyazlatma olsun diğer markaların olsun etkisinin en az bir yıl geçmeyeceğini umuyordum..

Oysa güzel bir pazarlama yapmişlar.Özetle diş beyazlatma fiyatı için 600 ytl ile 1000 ytl arası ödersiniz.Ancak diş beyazlığı fotoğrafta kalır.Sonra tekrar sararır.


Ben Zoom diş beyazlatma kullandığım için diş beyazlatma fiyatı konusunda onun hakkında deneyimlerimi yaziyorum.
Ancak yurtdışında ki yorumlara baktığımda diğer markaların da ondan farkı yok...

Özetle diş beyazlatma çok kalıcı olmuyor.Fiyat araştırıyorsunuz diş beyazlatma fiyatı ancak ingilizceniz varsa mutlaka tüm ürünlerin yurtdışında ki yorumlarına bakınız.

Özetle Diş beyazlatma fiyat olarak ben 600 ytl ödedim bundan az ödeyen de çok ödeyen de vardır.

Hiç yorum yok: