10 Eylül 2008 Çarşamba

Dis Beyazlatma Tedavisi

Diş Beyazlatma Tedavisi insan için önemlidir.Kim istemez ki doğal bir gülüş olsun bembeyaz dişler ile.

Diş Beyazlatma Tedavisinde çeşitli yöntemler uygulanıyor.Ben doğal olarak kendi dişimi yani doğal dişlerimi beyazlatmayı tercih ettim.
Bunun için çeşitli isimler adı altında uygulanan yöntemler var.Zoom yöntemini tercih ettim ben.
Bu yöntemde dişlerinize Zoom jeli sürülüyor ve ışın tutuluyor.


Diş Beyazlatma Tedavisinden ilk etapta memnun kaldım dişlerimin rengi seneler sonra açıldı.

Ancak sonrası biraz hayal kırıklığı oldu.O kadar dikkat etmeme rağmen bir kaç haftada sararmaya başladı...

Zaten Zoom Teeth comments diye aratırsanız görürsünüz.Yutdışında da benzer şekilde yorumlar.Kısa sürede etkisinin geçtiği söyleniyor.

Ben Zoom yöntemini uygulattığım için bunu anlatıyorum ancak x smile y smile diye adı geçen diğerlerinin de farkı yok..

Bu blogu da konu ile ilgili yani diş beyazlatma tedavisi ile ilgili blog olmadığı için yorum olmadığı için açtım...

Yurtdışında ki gibi yorum olan siteler olsaydı diş beyazlatma yöntemi için bu yöntemleri tercih eder miydim bilemiyorum..

Özetle Diş Beyazlatma Tedavisinde eğer ingilizce biliyorsanız mutlaka yabancı siteleri de araştırınız.

Hiç yorum yok: