10 Eylül 2008 Çarşamba

Beyazlatma

Beyazlatma söz konusu olduğunda benim aklıma diş beyazlatma gelir.Hoş farklı şeylerde olabiliyor.Micheal Jakson un derisini beyazlattığı gibi.

Beyazlatma konusu benim için önemiydi bu nedenle rahat gülümsemek için dişlerimi beyazlatma istiyordum.

Bunun için bir klinikten randevu aldım.Lazer ile dişlerimi beyazlatma istedim.

Aslında tam olarak lazer değil ledli ışıklar kullanılıyor lazere göre dişlere zarar vermiyor.

Zoom yöntemi kullanıldı.Dişlerime jel sürüldü ve ışın ile jelin etkisi arttı.İlk etapta sızlama hissetsem de beyazlatma için değerdi...

Sonrası ise hüsran oldu.Beyazlatma sonrası bir iki haftada dikkat etmeme rağmen diş tonum tekrar sararmaya başladı..

600 ytl ödemiştim.Oysa eğer dişlerim ilk uygulama da ki beyazlatma yı bir sene boyunca sürdürseydi 1000 ytl bile verirdim.

Oysa ne kadar iyi hekime gitsenizde beyazlatma öyle kolay değil.Resimlere aldanmayın.Beyazlatma sonrası memnun kalsanız dahi eskiye dönüyor.
Zoom diş beyazlatma böyle iken diğerleri yani diğer markalar çok mu iy hayır.

Diğer beyazlatma yöntemleri de benzer.Özetle iyice araştırın.

Hiç yorum yok: