26 Eylül 2008 Cuma

Beyazlatma Sağlık için güvenli mi

Bu konuda fikrim benim şudur ki ilk etapta dişlerde sızlama olabiliyor.Ben zoom kullandım ilk iki gün sızladı.Hatta pişman bile oldum.Ancak daha sonra geçiyor.Kalici bir şey değil.Birde bu hekime bağlı.Benim gittiğim hekim iyi bir hekimdi...


Beyazlatma güvenli midir yoksa diş yada dişlerlere zarar verir mi?
Yapılan araştırmalar ve mikroskopik çalışmalar 10% beyazlatma solüsyonu kullanımında hiçbir zarar olmadığını göstermişlerdir. Yapılan bütün çalışmalar 10% solüsyon yada yapılmıştır. Yapısal değişiklik ve kalıcı hasar oluştuğunu gösteren tek bir araştırma byada yoktur. Diğerleri de doktorunuzun doğru sürelerde ve diş yada dişler yapınıza göre yapacağı uygulamalar yada güvenlidir.

1 yorum:

ürün müdürü dedi ki...

Zoom % 25 hidrojen proksit içermektedir, aydıca kanımızda buluınan demir ile karışrılmaktadır. Buda güvenli bir şekilde beyazlatmayı sağlar. Dikkatle baktığımızda piyasada gezen diğer beyazlatmalar % 35 hp içerir. % 10 sınırdır diyemeyiz. Bilimsel araştırmalarını size gönderebilirim ben zoom ürün müdürüyüm.