10 Eylül 2008 Çarşamba

Dis Beyazlatma İstanbul

Diş Beyazlatma İstanbul özellikle İstanbulda oturanlara yönelik bir yazıdır.
Ben İstanbul da oturduğum için internette Diş Beyazlatma İstanbul diye aradım.Kaliteye önem verdim.
Zaten Diş Hekimim oldukça iyiydi.Yurdışında okuduğum yorumlara baktığımda Zoom Diş Beyazlatma Yöntemini kullanıp damakları yanan dillerinde sorun olanlar şişenler olmuş.

Neyse ki benim diş hekimim iyiydi.Sadece Zoom Diş Beyazlatma dan memnun kalmadım.

İlk etapta dişlerim ciddi anlamda beyazladı.Diş hekimim fotoğrafını çekti güzelce parlattı..

Zaten Diş Beyazlatma için İstanbul da gittiğim diş hekimim'in web sitesinde de fotoğraflar var.
Önce ki sarı hali ve sonra ki beyaz hali...

Ben de ilk gittiğimde çok memnun kaldım.Ancak daha sonra dişlerim sararmaya başladı...

Özetle Diş Beyazlatma için İstanbul da iyi hekimler var.Ama maalesef gerek Zoom gerekse diğer yöntemlerin etkileri geçici...
Diş Beyazlatma İstanbul yazımı burada sonlandırıyorum...

Hiç yorum yok: