10 Eylül 2008 Çarşamba

Dis Ankara

Diş Ankara olduğunda şanslısınız demektir.Bir çok ilde hatta yurtdışında bile okurken görüyorum işinin ehli diş hekimleri olmayabiliyor.Oysa Diş konusunda uzman Ankara da bir çok hekim vardır.

Eğer Diş için Ankara da hekim arıyorsanız yine de özenle arayın.Özellikle 20 yaş dişlerinde doğru hekim seçmek önemli..
Gerçi genel görüş diş çektirmek için erkek diş hekimi olmalı ,estetik için ise kadın diş hekimi yada dolgu için derler.


Ben Diş için en son beyazlatma yaptırdım.Zoom diş beyazlatma yöntemi ile.İstanbul da yaptırdım.Ancak Ankara da diş beyazlatsam da sonuç değişmeyecekdi.

Hekimim iyiydi ancak Zoom diş beyazlatmanın etkilerinin kalıcı olduğunu söyleyemem.

Beyazlatma işlemini yaptırdıktan sonra yurtdışında ki yorumlara baktım ki ne göreyim yüzde altmış memnun kalmamış.

Oysa bizim ülkemizde hiç yorum bile yok.Eğer zoom yöntemini kullanıp Ankara yada İstanbul da diş beyazlatmayı deneyenler yorum yazsalardı belki bende vazgeçerdim.

Geçmiş olsun diyorum tüm diş sorunu olanlara.Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin.Diş konusunda Ankara da hangi hekimler var memun kaldiniz mi yorumları paylaşın.

Hiç yorum yok: