23 Ekim 2008 Perşembe

evde diş beyazlatma

Ben evde diş beyazlatma denemedim bunun yerine zoom kullandım.Onda da bir süre sonra sararma oldu...


diş yada dişlerlerimde diş yada dişler lekenlenmeler war yani sararmalar war ve ben home bleaching yöntemi uygulamak istiyorum bu yöntemi uygulamam için gerekli malzemeleri nereden alabilirim yani bunu sizden sipariş edebiliyormuyum sürekli bilgi veriyorsunuz bu gercekten güzel bie olgu ama bu malzemeleri nerden elde edebyadaceğimizide belirtebilirmisiniz?Home bleaching yapılabilmesi için ağzınıza özel bir kalıp hazırlanması gerekiyor. Bu nedenle sizden bir ölçü alıp, laboratuarda kalıbı hazırlatıyoruz ve ağzınıza uyumunu kontrol ediyoruz. Bu kalıpla birlikte beyazlatıcı jelleri de bizden alıyorsunuz. Eczanelerde de benzer ürünler var. Fakat eczaneden aldığınız kalıbın tam ağzınıza göre olma ihtimali bulunmadığından içine koyulan beyazlatıcı jel diş yada dişleretlerinize de taşıp orada tahrişe sebep olabiliyor. Bu sebeple kullanabildikleri jellerin aktif maddesi daha az oluyor. Diş yada dişler hekimi gözetiminde yapılan beyazlatmanın ancak %10 u kadar bir beyazlama sağlayabiliyor.

1 yorum:

HKaganGungor dedi ki...

Antalya Muratpaşa Lara'da MyraDental'i öneririm. Sitesi www.myradental.com
Dr.Erdem Çetin'e ulaşabilirsiniz.